loading...
نـــابترینـــــــــــــــــها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پیرمرد و دخترک 1 2010 ashkhor
خیانت 0 1081 ashkhor
دنیا بدون خانم ها... 1 3200 magiccaf
زیباترین عروس+ عکس 5 5779 amin66
چندتاعکس زیباازسلنا+بیوگرافی 7 2918 neshat
Sony Xperia U 1 901 ghazaalhyunjoong
HTC One XL 1 901 ghazaalhyunjoong
Sony Xperia sola 1 861 mahtab
Samsung Galaxy S III 1 942 mahtab
yamaha-R1_2010 7 1199 admin
Sony Xperia ion 0 770 amirzahedi
حکایت ایراد پیرزن به مناره مسجد و تدبیر معمار 6 1883 admin
عچق مشترك من و عليرضا^_^ 10 2065 ghazaalhyunjoong
SNSD+عکس 17 2757 ghazaalhyunjoong
ترول+تصاویر کرمکی 15 3482 admin
4Minute+عکس 11 1979 admin
چند عكس از كيم بوم+بيوگرافي 7 3138 ghazaalhyunjoong
گوم جاندی+عکس 7 5837 ghazaalhyunjoong
والپيپر لي مين هوو 3 1204 ghazaalhyunjoong
گروه F4(پسران برتر ازگل) 2 3161 ghazaalhyunjoong
AlirezA بازدید : 1513 سه شنبه 1391/12/08 نظرات (0)
اس ام اس های ویژه روز زن



اس ام اس های ویژه روز زن

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد
می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای
تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم
روزت مبارک

آسمان آبی چشمان تو مال من است / تا زنم پر در میان آسمانت همسرم
هر زمان تا از تمام زندگی خسته شدم / عاشقم کردی به راه زندگانی همسرم
روز مبارک ، دوستت دارم

من به پرواز نمی‌اندیشم
به تو می‌اندیشم به تو که بهتر از اندیشه‌ی یک پروازی
روزت مبارک

متن تبریک روز زن

خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد
لبخند زیباى خداوند
روزت مبارک!

sms طنز روز زن

بیشتر مردان موفقیتشان را مدیون زن اولشان هستند
و زن دومشان را مدیون موفقیتشان !!!

همسرم عزیزم ، روز زن فرصتی برای ابراز عشق من به توست
و من با همه توانم صمیمانه تو را میبوسم و دوستت میدارم . . .

همسر عزیزم زن زندگی من بدان همیشه و در هر شرایط دوستت دارم. عاشقانت همه
نامی و نشانی دارند آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم.روزت مبارک عزیزم . . .

اس ام اس سرکاری روز زن

مژده به آقایان : پژو ۴۰۵ بدون ایر بگ – بدون کمربندایمنی – آماده آتش سوزی بدون دلیل
دوگانه سوز و آماده انفجار- بهترین هدیه برای همسر دلبندتان در روز زن !!!

اس ام اس طنز خنده دار روز زن

و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد !
روز زن مبارک !

فرارسیدن روز زن برهر زن ,خواهر زن , برادر زن , پدر زن ,مادر زن , سو زن زن , آمپول زن , پنبه زن , بیل زن , راه زن , جر زن , جیب زن ، زیر آب زن , و  بقیه زنها مبارکباد!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نصیحت یک معلم: 1-به تفکرات خودبنگرزیراکه واژه می شود# 2-به واژه هابنگرزیراکه عمل می شوند# 3-به اعمال خودبنگرزیراکه عادت می شود# 4-به عادت هابنگرزیراکه سرنوشت می شوند# 5-اعتقادبه قهرمانی قهرمان می سازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2430
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,079
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,477
  • بازدید ماه : 4,540
  • بازدید سال : 44,560
  • بازدید کلی : 2,343,312
  • کدهای اختصاصی