loading...
نـــابترینـــــــــــــــــها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پیرمرد و دخترک 1 2011 ashkhor
خیانت 0 1082 ashkhor
دنیا بدون خانم ها... 1 3201 magiccaf
زیباترین عروس+ عکس 5 5781 amin66
چندتاعکس زیباازسلنا+بیوگرافی 7 2919 neshat
Sony Xperia U 1 902 ghazaalhyunjoong
HTC One XL 1 903 ghazaalhyunjoong
Sony Xperia sola 1 863 mahtab
Samsung Galaxy S III 1 943 mahtab
yamaha-R1_2010 7 1200 admin
Sony Xperia ion 0 772 amirzahedi
حکایت ایراد پیرزن به مناره مسجد و تدبیر معمار 6 1885 admin
عچق مشترك من و عليرضا^_^ 10 2066 ghazaalhyunjoong
SNSD+عکس 17 2758 ghazaalhyunjoong
ترول+تصاویر کرمکی 15 3483 admin
4Minute+عکس 11 1980 admin
چند عكس از كيم بوم+بيوگرافي 7 3140 ghazaalhyunjoong
گوم جاندی+عکس 7 5839 ghazaalhyunjoong
والپيپر لي مين هوو 3 1205 ghazaalhyunjoong
گروه F4(پسران برتر ازگل) 2 3162 ghazaalhyunjoong
AlirezA بازدید : 251 یکشنبه 1391/11/01 نظرات (0)

عمل‌های فوتبالی بینی در ایران +اسم بازیکنان


درآمد خوب جماعت فوتبالیست ناشی از قراردادهای حرفه‌ای باعث شده تا در اکثر زمینه‌هایی که معمولا قشر متمول جامعه در آن پا می‌گذارند، پیش‌قراول باشند. جراحی‌های پلاستیک که صرفا با هدف جذابیت بیشتر چهره صورت می‌گیرد جزو اولویت‌های افرادی است که سطح درآمدی کاملا متمایز با اقشار معمولی جامعه دارند.

درآمد خوب جماعت فوتبالیست ناشی از قراردادهای حرفه‌ای باعث شده تا در اکثر زمینه‌هایی که معمولا قشر متمول جامعه در آن پا می‌گذارند، پیش‌قراول باشند. جراحی‌های پلاستیک که صرفا با هدف جذابیت بیشتر چهره صورت می‌گیرد جزو اولویت‌های افرادی است که سطح درآمدی کاملا متمایز با اقشار معمولی جامعه دارند.

در این میان درآمد خوب فوتبالیست‌ها آن‌ها را به لحاظ مالی در سطحی قرار می‌دهد که بدون دغدغه‌ای خاص، مخارجی را متقبل شوند که برای یک فرد معمولی جامعه فقط یک رویاست. جراحی بینی از زمان حرفه‌ای شدن فوتبال و پرداخت ارقام نجومی‌ به فوتبالیست‌ها در میان آن‌ها باب شده و پرونده‌ای که در مقابل شما قرار دارد به این موضوع ارتباط دارد.

در این میان ذکر این نکته ضروری است که برخی از فوتبالیست‌ها به‌واسطه مصدومیتی که از ناحیه بینی برایشان پیش آمد فرصت را مغتنم شمرده و با یک تیر دونشان زدند؛ هم جراحی جهت ترمیم و هم جراحی زیبایی! همین موضوع البته سبب شد تا به قول یکی از همین فوتبالیست‌ها تا کسی توپ به دماغش خورد به بهانه شکستگی جراحی زیبایی انجام دهد! معروف‌ترین فوتبالیست‌هایی که جراحی زیبایی روی بینی خود انجام دادند این افراد هستند.

حامد کاویانپور
هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی جزو اولین کسانی بود که در میان فوتبالیست‌های ایرانی اقدام به جراحی زیبایی در ناحیه بینی خود کرد. وی این‌کار را صرفا به‌واسطه زیباتر شدن بینی‌اش انجام داد. بینی او البته طبق گفته اطرافیانش بدفرم هم نبود اما از شکل و حالت آن راضی نبود و معتقد بود که بینی‌اش نیاز به اندکی ترمیم دارد تا چهره‌اش را جذاب‌تر کند. حامد کاویانپور در مقطعی این جراحی را انجام داد که این مساله تازه در ایران باب شده بود و هزینه بالایی هم برای این‌کار پرداخت کرد.

علیرضا نیکبخت واحدی
هافبک اسبق و پرحاشیه تیم‌های پرسپولیس و استقلال هم جزو بازیکنانی بود که در جراحی پلاستیک در ناحیه بینی از اولین نفرات به‌شمار می‌آمد. وی که در کل به تیپ و ظاهرش خیلی اهمیت می‌داد و فوتبالیستی مدگرا بود در آخرین سال‌های حضورش در استقلال بینی خود را به تیغ جراحان پلاستیک سپرد تا وی هم از این ناحیه در صورت خود از جذابیت بیشتری برخوردار شود. بینی نیکبخت قبل از عمل جراحی هم مشکل خاصی نداشت اما وی را به لحاظ شکل و اندازه قانع نمی‌کرد تا جراحی‌اش کند.

رضا عنایتی
بهترین گلزن تمام ادوار مسابقات لیگ برتر هم جزو کسانی است که بینی خود را به دست جراحان متبحر پلاستیک سپرد تا میمیک صورتش را قدری بهتر کند. در ارتباط با جراحی پلاستیکی که رضا عنایتی روی بینی خود انجام داد دوستان و اطرافیانش به وی زیاد خرده نگرفتند چراکه مانند خودش معتقد بودند که وی با توجه به فرم بینی و درکل صورتش نیاز به چنین عملی دارد! عنایتی البته با توجه به پست تخصصی خود و استفاده از سر برای گلزنی، بعد از جراحی که انجام داد با احتیاط ضربه سر می‌زد.

مهدی امیرآبادی
مدافع سابق تیم استقلال که این فصل پس از سال‌ها حضور در اردوی آبی‌پوشان به تیم قرمزپوش فولاد خوزستان پیوست هم یکی دیگر از بازیکنانی است که اقدام به جراحی بینی کرد. مهدی امیرآبادی که فیسی بچگانه دارد همواره از فرم بینی خود ناراضی بود به شکلی که در این ارتباط مورد شوخی همبازیانش قرار می‌گرفت! وی بالاخره بینی خود را به تیغ جراحان پلاستیک سپرد تا از شر شوخی‌های همبازیانش راحت شده، علاوه بر آن از جذابیت چهره بهتری برخوردار شود و ظاهری بهتر داشته باشد.

شیث رضایی
مدافع سابق و پرحاشیه پرسپولیس هم ازجمله فوتبالیست‌هایی است که اقدام به جراحی زیبایی در ناحیه بینی خود کرد. شیث رضایی که بچه شمال ایران است در ابتدا به این مسائل اهمیتی نمی‌داد اما از وقتی وارد ترکیب اصلی پرسپولیس شد و در قالب بازیکنان مطرح این تیم چهره شد، تیپ و قیافه‌اش هم هر روز تغییر کرد تا جایی‌که وی هم به صف عمل‌کنندگان بینی پیوست. او بعد از جراحی بینی خود متهم شد که در نبردهای هوایی سرش را می‌دزدد و جراحی بینی‌اش باعث محتاط شدن وی شده است.

فرهاد مجیدی
کاپیتان محبوب استقلال هم از جمله بازیکنانی است که عمل زیبایی روی بینی خود انجام داده است. فرهاد مجیدی بینی خود را زمانی عمل کرد که ستاره تیم الوصل امارات به‌شمار می‌رفت و در فوتبال این کشور حاشیه خلیج‌فارس فعالیت می‌کرد. او هم در موجی که میان فوتبالیست‌های مطرح در ارتباط با جراحی بینی جریان داشت قرار گرفت و از آنجایی‌که در فوتبال امارات پول خوبی بابت حضور در تیم الوصل می‌گرفت نزد یکی از بهترین جراحان پلاستیک، بینی خود را عمل کرد و نگران هزینه بالایش هم نبود.

محمد احمدزاده
سرمربی فعلی قوهای سپید انزلی یکی از اولین مربیان فوتبال ایران است که بینی خود را تحت عمل جراحی زیبایی قرار داد. محمد احمدزاده به‌واسطه این‌که از بینی بلندی برخوردار بود و ظاهر وی را به نوعی تحت تاثیر اندازه خود قرار داده بود اقدام به این عمل جراحی کرد. در ارتباط با وی گفته می‌شود که بیش از یک‌بار بینی‌اش را به تیغ جراحان سپرده تا این‌که بابت اندازه آن به یک جمع‌بندی قانع‌کننده برسد. بینی مردانه احمدزاده البته پس از جراحی هم به اندازه‌ای هست که تصور شود جراحی نشده است.

علی علیزاده
اوت‌انداز قهار فوتبال ایران که سابقه حضور در هر دو تیم پرسپولیس و استقلال را دارد هم از جمله فوتبالیست‌هایی است که جراحی زیبایی روی بینی خود انجام داده است. علی علیزاده که البته سرزن قهاری نیست پس از جراحی بینی خود متهم شد که ترجیح می‌دهد برای حفاظت از بینی جراحی‌شده‌اش در نبردهای هوایی با مدافعان تیم‌های رقیب کمتر شرکت کند. با توجه به بلندی قامت وی و انتظاری که در سرزنی از وی می‌رفت همبازیانش جراحی بینی وی را مقصر ناکامی او در گلزنی با سر می‌دانند.

مهرزاد معدنچی
چپ‌پای شیرازی پرسپولیس زمانی که از فجرسپاسی به پرسپولیس آمد پسرکی ساده‌زیست بود؛ مانند تمام فوتبالیست‌های شهرستانی. با حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس، رفته‌رفته مهرزاد معدنچی هم معروف‌تر شد و به فکر تیپ و ظاهرش افتاد. او هرچه معروف‌تر شد تغییرات ظاهری‌اش هم بیشتر شد تا جایی‌که به فکر جراحی زیبایی در ناحیه بینی افتاد و بالاخره مانند اکثر همبازیانش جراحی زیبایی را انجام داد تا عکس‌هایش روی جلد مطبوعات ورزشی زیباتر از قبل شود.

حمید درخشان
از جمله مربیانی که عمل‌های زیبایی متعددی را در ناحیه صورت خود انجام داده، حمید درخشان سرمربی فعلی تیم داماش گیلان است. او که به ظاهر خود توجه زیادی نشان می‌دهد مشکل خاصی بابت فرم بینی‌اش نداشت اما ترجیح داد تا با انجام عمل جراحی، آن را زیباتر از قبل کند. در مورد جراحی بینی وی گفته می‌شود که ظاهرا بیش از یک‌بار انجام گرفته است. بینی حمید درخشان البته و به قول دوستانش پس از جراحی زیباتر از حالت طبیعی‌اش نشد و شکل سابق زیباتر بود.

پیروز قربانی
مدافع اسبق استقلال تهران که این فصل را در ترکیب راه‌آهن به میدان می‌رود از جمله کسانی است که اگر از ناحیه بینی دچار آسیب‌دیدگی نمی‌شد شاید دست به ترکیب عضو تنفسی رخ خود نمی‌زد. پیروز قربانی که یک مدافع جنگنده محسوب می‌شود در یک بازی و به علت برخورد با مهاجم حریف از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و ترجیح داد حالا که قرار است جراحی ترمیمی ‌روی بینی‌اش صورت بگیرد، فرصت را برای جراحی زیبایی از دست ندهد و در واقع با یک تیر دونشان زد و جراحی زیبایی هم انجام داد.

فراز فاطمی
مهاجم اسبق دو تیم پرسپولیس و استقلال هم از جمله فوتبالیست‌هایی است که جراحی زیبایی در ناحیه بینی خود انجام داده است .فراز فاطمی‌ البته در مقطعی بینی‌اش را به دست جراحان زیبایی سپرد که دیگر در هیچ‌کدام از دو تیم پرطرفدار پایتخت حضور نداشت و همین مورد باعث تعجب دوستان و همبازیانش شده بود. در مورد او ‌گفته می‌شود که جراحی بینی‌اش باعث شد تا وی که یک سرزن قهار بود در گلزنی با سر پس از جراحی بینی دچار افت شود و احتیاطی که در زدن ضربات سر می‌کرد دلیل این قضیه بود.

فرهاد کاظمی
سرمربی فعلی تیم ذوب‌آهن اصفهان هم از جمله مربیانی است که جراحی زیبایی در ناحیه بینی خود انجام داده است. دایی فرهاد در این چند سالی که از جرگه مربیان لیگ برتری دور بود بیکار ننشست و حسابی به ظاهر خود رسیدگی کرد. بینی گوشتی او پس از عمل جراحی حالا قدری سبک‌تر از گذشته شده است. او از این عمل رضایت دارد و البته قدری تن صدایش پس از جراحی زیبایی که در بینی خود انجام داد تغییر کرد. فرهاد کاظمی ‌جزو اولین مربیان فوتبال است که جراحی زیبایی بینی انجام داد.

مهرداد اولادی
مهاجم اسبق پرسپولیس که این فصل را در ترکیب ملوان بندرانزلی حضور پیدا کرده، زمانی که به فوتبال باشگاه‌های امارات رفت و پول خوبی بابت عقد قرارداد با باشگاه الشباب امارات نصیبش شد، تصمیم به جراحی پرهزینه بینی گرفت. مهرداد اولادی هم مانند اکثر فوتبالیست‌های شهرستانی که به‌واسطه حضود در یکی از دو قطب سنتی فوتبال ایران به شهرت رسیدند، پس از کسب شهرت تصمیم به تغییر دکور در ناحیه صورت خود گرفت و بینی‌اش را به تیغ جراحان زیبایی سپرد.

منبع: همشهری تماشاگر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نصیحت یک معلم: 1-به تفکرات خودبنگرزیراکه واژه می شود# 2-به واژه هابنگرزیراکه عمل می شوند# 3-به اعمال خودبنگرزیراکه عادت می شود# 4-به عادت هابنگرزیراکه سرنوشت می شوند# 5-اعتقادبه قهرمانی قهرمان می سازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2430
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 355
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 1,082
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,993
  • بازدید ماه : 6,056
  • بازدید سال : 46,076
  • بازدید کلی : 2,344,828
  • کدهای اختصاصی