loading...
نـــابترینـــــــــــــــــها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پیرمرد و دخترک 1 2012 ashkhor
خیانت 0 1082 ashkhor
دنیا بدون خانم ها... 1 3202 magiccaf
زیباترین عروس+ عکس 5 5781 amin66
چندتاعکس زیباازسلنا+بیوگرافی 7 2919 neshat
Sony Xperia U 1 903 ghazaalhyunjoong
HTC One XL 1 903 ghazaalhyunjoong
Sony Xperia sola 1 864 mahtab
Samsung Galaxy S III 1 943 mahtab
yamaha-R1_2010 7 1201 admin
Sony Xperia ion 0 772 amirzahedi
حکایت ایراد پیرزن به مناره مسجد و تدبیر معمار 6 1885 admin
عچق مشترك من و عليرضا^_^ 10 2067 ghazaalhyunjoong
SNSD+عکس 17 2759 ghazaalhyunjoong
ترول+تصاویر کرمکی 15 3484 admin
4Minute+عکس 11 1980 admin
چند عكس از كيم بوم+بيوگرافي 7 3140 ghazaalhyunjoong
گوم جاندی+عکس 7 5839 ghazaalhyunjoong
والپيپر لي مين هوو 3 1206 ghazaalhyunjoong
گروه F4(پسران برتر ازگل) 2 3162 ghazaalhyunjoong
AlirezA بازدید : 369 شنبه 1392/03/18 نظرات (0)
اس ام اس پ ن پ جدید


دوستم زنگ زده موبایلم میگه ممد پول داری یه خورده بهم بدی؟

بهش میگم: بیا عابربانکم رو بگیر برو.

میگه: توش پول داری؟

گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ گفتم تو خونه نشستی دلت گرفته / گفتم بدم بری یه دوری باهاش بزنی!

.

.

.

دیشب شام املت داشتیم خواهرم توش رب زده بود با گوجه و …

سر سفره مامانم گفت بهش رب زدی مزه گوجه رو از بین برده

خواهرم گفت مگه گوجه هم مزه داره؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ گوجه رو واسه قشنگی غذا می زنن که تو غذا ها رتبه بیاره!!

.

.

.

تو مراسمِ تیرباران میگه می خوان بکشنش؟

میگم پـَـ نـَـ پـَـ واسه آبکش کردنِ برنج عروسی،

آبکش کم اومده!!!رفقای با مرامِ داماد دارن آبکش می سازن

 

.

.

.

به بارومیگی افتابه داری؟میگه براخونه می خوای؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ براقالب کیک جشن تولد بابام می خوام،اخه سنتی دوست داره.

.

.

.

توی سلمونی نشسته بودم که یکدفعه یه مرد کچله امد تو.

آرایشگر با نیشخند بهش گفت: امدی آب بخوری؟ مرد گفت: پـَـ نـَـ پـَـ امدم موهام کوتاه کنی

.

.

.

زنگ زدم تاکسی تلفنی میگم کد ۸۹ هستم ماشین دارین ؟ میگه بله میخوایین؟

میگم پـَـ نـَـ پـَـ میخواستم بگم خوش به حالتون که ماشین دارین ما نداریم

.

.

.

طرف اومده تو شرکت که کلی روی در و دیوار آرم و پوستر بیمه س میگه ببخشید اینجا شرکت بیمه س ؟

میگم پـَـ نـَـ پـَـ نونوائیه الان خمیر تموم کردیم !

.

.

.

با دوستم رفتیم کشتارگاه میگه:اه اه اینجا چه بوی گوسفندی میاد.

گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ میخواستی بوی اش رشته بیاد.

.

.

.

بهش میگم اگه بتونی میری اونور یا اینجا می مونی؟

میگه خارج از کشور؟ پـَـ نـَـ پـَـ اتاق بغلی رو میگم!

.

.

.

به مامان بزرگه میگیم ممکنه شب دیر بیام خونتون،.. شبا پشت در میندازی ؟

میگه پـَـ نـَـ پـَـ چار تاق باز میذارم برام بخونی پشت در و ننداختی نه نه با خوب و بدم ساختی نه نه …

.

.

.

زنگ زده بهم میگه آهنگ پیشواز گذاشتی؟

پـَـ نـَـ پـَـ گروه ارکستر اوردم برات زنده اجرا کنن خودمم دارم میخونم

.

.

.

خانمم را بردم اتاق عمل سزارین،ماما میپرسه برای عمل امدید؟

پـَـ نـَـ پـَـ امدیم نوزادان را ببینیم یک خوشگله شو برای اتاق خوابمان انتخاب کنیم؟!

.

.

.

دیشب دختر خالم خیلی گریه مدکرد نمیذاشت بخوابم به مادربزرگم یه قصه براش بگو تا اروم شه

گفت مثله قصه ی شاه پریون گفتم پـَـ نـَـ پـَـ قصه هفت دراکولا در شبو تعریف کن که دیگه اصلا نخوابه

.

.

.

سر صبح داشتم نرمش میکردم بابام پرسید داری نرمش میکنی.

پـَـ نـَـ پـَـ قر تو کمرم فراوونه نمیدونم کجا بریزم

.

.

.

کمیته انضباطی دانشگاه خواسته رفتم تو میگه شما دو ترم تعلیق خوردید

اعصابم خورد سرمو انداختم پایین دارم لبمو میخورم میگه ناراحت شدید؛

پـَـ نـَـ پـَـ خوشحال شدم دارم فکر میکنم چجوری این لطف شما رو جبران کنم

.

.

.

به بابام میگم :بابا پول داری؟میگه پول می خای؟

میگم : پـَـ نـَـ پـَـ میخواستم ببینم اگه پول نداری بهت بدم که وقتی رفتی خونه جولو زن و بچت شرمنده نشی

.

.

.

یکی تو دانشگاه ازم پرسید ورودی چندی؟

گفتم۸۵ همچین با تعجب گفت پس ترم اخری گفتم پـَـ نـَـ پـَـ ترم اولم ولی از آخر اومدم شروع کنم

.

.

.

تو اتوبان گشت نا محسوس یه ماشینو گرفته بود.

راننده ماشینه به پلیسه میگه :می خای جریمم کنی؟

پلیسه میگه: پـَـ نـَـ پـَـ بادو تا همکارام میخاستیم حکم بازی کنیم یه یار کم داشتیم گفتیم مزاحم شما بشیم

.

.

.

رفتیم یه باغی دزدی من از درخت رفتم بالا دوستم میگه رفتی گردو بچینی؛

پـَـ نـَـ پـَـ گنجشکم رفتم آشیون بسازم.

یه دفعه گفت وای صاحب باغ داره میاد بهش میگم حالا تو فرار میکنی ،

میگه پـَـ نـَـ پـَـ منتظر میمونم تو آشیانتو بسازی

.

.

.

لباس خریدم . کارته عابرمو گذاشتم رو میز میگم ۲۰۱۵ .

میگه رمز کارتته.؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ تلفنمه . شب زنگ بزنی لاو بترکونیم!

.

.

.

دوستم روزنامه دستشه میگم صفحه جدولشو بده من میگه میخوای حلش کنی؟

پـَـ نـَـ پـَـ میخوام از رو چیدمان جدولش محوطه باغ طراحی کنم

.

.

.

یه یارو لبه پشت بوم یه ساختمون ۱۲ طبقه واستاده بود و میخاست خودشو بندازه پایین.

بهش میگن میخای خود کشی کنی؟میگه: پـَـ نـَـ پـَـ اومدم ماشینمو پارک کنم

.

.

.

به همسایم میگم جارو برقی دارید؟ میگه جاروبرقی می‌خوای؟ پـَـ نـَـ پـَـ می‌خواستم چک کنم اگه ندارید براتون بخرم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نصیحت یک معلم: 1-به تفکرات خودبنگرزیراکه واژه می شود# 2-به واژه هابنگرزیراکه عمل می شوند# 3-به اعمال خودبنگرزیراکه عادت می شود# 4-به عادت هابنگرزیراکه سرنوشت می شوند# 5-اعتقادبه قهرمانی قهرمان می سازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2430
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 355
  • بازدید امروز : 1,047
  • باردید دیروز : 1,117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,047
  • بازدید ماه : 7,138
  • بازدید سال : 47,158
  • بازدید کلی : 2,345,910
  • کدهای اختصاصی