loading...
نـــابترینـــــــــــــــــها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پیرمرد و دخترک 1 2014 ashkhor
خیانت 0 1084 ashkhor
دنیا بدون خانم ها... 1 3204 magiccaf
زیباترین عروس+ عکس 5 5783 amin66
چندتاعکس زیباازسلنا+بیوگرافی 7 2924 neshat
Sony Xperia U 1 905 ghazaalhyunjoong
HTC One XL 1 905 ghazaalhyunjoong
Sony Xperia sola 1 866 mahtab
Samsung Galaxy S III 1 947 mahtab
yamaha-R1_2010 7 1204 admin
Sony Xperia ion 0 774 amirzahedi
حکایت ایراد پیرزن به مناره مسجد و تدبیر معمار 6 1888 admin
عچق مشترك من و عليرضا^_^ 10 2071 ghazaalhyunjoong
SNSD+عکس 17 2762 ghazaalhyunjoong
ترول+تصاویر کرمکی 15 3488 admin
4Minute+عکس 11 1985 admin
چند عكس از كيم بوم+بيوگرافي 7 3143 ghazaalhyunjoong
گوم جاندی+عکس 7 5842 ghazaalhyunjoong
والپيپر لي مين هوو 3 1208 ghazaalhyunjoong
گروه F4(پسران برتر ازگل) 2 3167 ghazaalhyunjoong
AlirezA بازدید : 233 دوشنبه 1391/07/03 نظرات (0)

یه بار پیش داداشم نشسته بودم، با گوشی خودم زنگ زدم

ببینم زنگ گوشیش چیه وقتی من زنگ میزنم؟


دیدم با صدای خودش ضبط کرده میگه : ور ندار آبجيته ور ندار آبجيته


من :|

یکی از چیزایی که خیلی اعصابمو خورد میکنه میخوام طرف رو بزنم بتر ک و ن ی م اینه که :

سر غذا یا موقع ای که میل به غذا ندارم یکی کنارم بشیه هی بهم تعارف کنه چرا نمیخوری


و به زور برام غذا بکشه


آخر زجر دادن هست هاااا


مخصوصا اگه با طرف رودروایسی داشته باشم و نتونم هیچی بگم و طرف هم هی به زور


به خوردم بده

.
.
.
بخورُ بخواب ، تعطیل :|

دیر ( ساعت 10-12 ) از خواب بیدار شدن تعطیل :|


ول گردی،فیس بوک گردی تا حدودی تعطیل :|


دیدَدَر ، دو دور به طور کل تعطیل:|


تی وی تعطیل :|

.....
..بی خوابی،کم خوابی شروع :|

جنگ اعصاب شروع :|


زود ( ساعت 4-6 صبح) از خواب بیدار شدن شروع :| :|


استرس کنفرانس شروع :|


خر زدن و درس خوندن شروع :|


و هزار کوفت و زهر مار دیگه شروع


من :|


شروع :|


تعطیل :|

.
.
.
یه بار پیش داداشم نشسته بودم، با گوشی خودم زنگ زدم

ببینم زنگ گوشیش چیه وقتی من زنگ میزنم؟


دیدم با صدای خودش ضبط کرده میگه : ور ندار آبجيته ور ندار آبجيته


من :|

.
.
.
دیدی توی فیس بوک یه سری عدد میدن میگن اینو کامنت کنین فلان میشه؟

یه نفرم نوشته بود پسورد فیس بوکتون رو بزنین به شکل ستاره میشه


یه عده احمقم زده بودن خدایی چیز مغزی تا چه حد؟؟؟

.
.
.
این روزها همه یه "جوجو " تو گوشیشون دارن شما چطور ؟؟!!
.
.
.
یه عمه دارم بهم میگه به ماهم بگو خاله نگو عمه

به مرگ خودم اگه دروغ بگم


=))

.
.
.
چند وقت پیش عطر کاپیتان بلک خریده بودم شب بیرون بودم یکم به خودم زده بودم بعد

اومدم گرفتم خوابیدم


صبح مامانم اومد بالا سرم صدام زد گفت خاک بر سرت کنن بلند شو خرابکاری کردی


:|


هیچی دیگه وقتی عطرو بهش نشون دادم گرفت انداخت سطل آشغال


اصن استقلال شخصیتی ندارم من


هـــی

.
.
.
پسر خالم دو روزه میره باشگاه بدنسازی از وسایل خونشون به جای وزنه استفاده میکنه

دیروز دیدم جارو برقی رو برداشته میگم داری چیکار میکنی میگه حرف نزن دارم عضلات


ساعدمو تقویت میکنم


کصافت موهای دست و پاشم زده شده عین دخدرا بهش میگم یه بار زیر ابرو هم بردار


میگه مرد زیر ابرو بر نمیداره :|


از نظر ایشون مردونگی فقط توی ابرو هست موهای دست و پا زدن و ریمیل زدن مشکلی


نداره

:|
.
.
.
مکالمات بین مامانم و خالم وقتی خالم به مامانم زنگ میزنه

بعد از سلام و احوال پرسی


مامانم : خب خب ااااااا نه بابا خب خب خب خب خب خب خب خب خب خب اااا نه بابا


من :|


فقط نمیفهمم این وسط این خب خب گفتن چیه که مامانم هزار بار تکرارش میکنه

.
.
.
بابام : چرا مثل قبلنا نمازتو اول وقت نمیخونی؟

من : احساس میکنم تو نماز اول وقت خطا اِشغاله


بابام :|


من :))

.
.
.
ای کاش تابستون هم مثل مهلت افتتاح حساب تو بانک ها بود هااا

وقتی تموم میشد دوباره تمدیدش میکردن .

.
.
.
زندگـــــــی یه سوال دارم ازت؛ عمه هم داری عایـــــا؟ :|

هعـــــی
Sad
.
.
.
بعد از رفتن دهه هفتادی ها و هشتادی ها به مدرسه

لایک های مطالبمون به طرز عجیبی کم شده
Sad

عجب موجودات نازنینی بودنا!


قدرشونو ندونستیم...:دی

.
.
.
تابستان خود را چگونه گذراندید؟ انشا:

به
نام خدا

در فیس بوک

.
.
.

بعد از اینهمه مدت تایپ کردن دیگه دستم تند شده چشم بسته تایپ میکنم


بعد مامانم میگه :


حالا هی الکی کلید ها رو نزن خراب میشن

:|
.
.
.
زندگیم تا الانش نیمه سوخته هست

فقط موندم چرا دهه 60 نشدم


اشتباهیم ،اشتباهی

.
.
.
یکی از کارای کثیفی که بعضی از پسرا میکنن اینه که :

به بهانه این که دارن با موبایلشون کار میکنن میرن تو بغل خانوم ها


چرا واقعا؟؟؟؟

.
.

.
یه مدت فیلم خارجی زیاد میدیدم بعد اومدم تیریپ بردارم با مادر زیدم دوست بشم

کصافطا هم دخدره هم مادرش چه کولی بازی که در نیاوردن :|

.
.
.

میگن ایرانیا تو خارج همو تحویل نمیگیرن


من توی ایرانشم کسی رو تحویل نمیگیرم


آخه احمق ها اینم حرفه شما میزنید؟؟؟

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نصیحت یک معلم: 1-به تفکرات خودبنگرزیراکه واژه می شود# 2-به واژه هابنگرزیراکه عمل می شوند# 3-به اعمال خودبنگرزیراکه عادت می شود# 4-به عادت هابنگرزیراکه سرنوشت می شوند# 5-اعتقادبه قهرمانی قهرمان می سازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2430
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 135
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 522
  • بازدید سال : 52,953
  • بازدید کلی : 2,351,705
  • کدهای اختصاصی