loading...
نـــابترینـــــــــــــــــها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پیرمرد و دخترک 1 2011 ashkhor
خیانت 0 1082 ashkhor
دنیا بدون خانم ها... 1 3201 magiccaf
زیباترین عروس+ عکس 5 5781 amin66
چندتاعکس زیباازسلنا+بیوگرافی 7 2919 neshat
Sony Xperia U 1 902 ghazaalhyunjoong
HTC One XL 1 903 ghazaalhyunjoong
Sony Xperia sola 1 863 mahtab
Samsung Galaxy S III 1 943 mahtab
yamaha-R1_2010 7 1200 admin
Sony Xperia ion 0 772 amirzahedi
حکایت ایراد پیرزن به مناره مسجد و تدبیر معمار 6 1885 admin
عچق مشترك من و عليرضا^_^ 10 2066 ghazaalhyunjoong
SNSD+عکس 17 2758 ghazaalhyunjoong
ترول+تصاویر کرمکی 15 3483 admin
4Minute+عکس 11 1980 admin
چند عكس از كيم بوم+بيوگرافي 7 3140 ghazaalhyunjoong
گوم جاندی+عکس 7 5839 ghazaalhyunjoong
والپيپر لي مين هوو 3 1205 ghazaalhyunjoong
گروه F4(پسران برتر ازگل) 2 3162 ghazaalhyunjoong
AlirezA بازدید : 265 چهارشنبه 1391/08/03 نظرات (0)

اغا ارواح خاک باغچتون این دهه هشتادیارو تو فرنداتون راه ندید من یدونه دارم این مکالمه بین ما
اون: سلام ساز میزنی

من:نه

اون:مامانت نمیزاره

من:عاره

......اون: اره رو اشتباه نوشتی

من: عه

اون:کلاس چندومی تو همه چیزو اشتباه مینویسی

با کله زدم تو دیوارتا شما اینارو لایک میکنید برم پانسمان کنم دوباره میام

درو دیوار توالتهای دانشگاه شما هم پر از دلنوشته ها و جملات اعتراض آمیزه دانشجوهاست یا فقط درو دیوار توالتای دانشگاه ما اینجوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



*****



یادتونه؟؟؟
سر کلاس تند تند بچه هارو میشمردیم که ببینیم کدوم پاراگراف از درس به ما میوفته بخونیم
بعد اونو کلی تمرین می کردیم! ))))))))))
(اگه یادته خیلی آروم شیک و مرتب بزن اون لایک قشنگروو) d:



*****



بازم دمشون گرم نويسنده هاي كره اي اول اسم اين سناريوهاي تخيلاتشون رو افسانه گذاشتند..
حالا هرشب به مامانم ميگم: مادر من افسانه است، جومونگ هم افسانه بود،
كم مونده بلند شه بره كره.!!
مامانه متوهمه من دارم؟!؟!



*****



شماهم مث منيد ك وقتي شبا از خواب بطور ناخداگاه بيدار ميشيد گوشيتونو ك چك ميكنيد با ي چشم نگاه ميكنيد



*****


یه خواهر زاده پنج ساله دارم بهش میگم مامانتو بیشتر دوست داری یا باباتو؟
میگه دختر دایی آیندمو!!
منi-)
خواهرم:|
فرهنگ و ارشاد>Big Grin



*****


دیشب سرمو گذاشتم رو پای مامانم و داشتیم با حس قشنگ مادر فرزندی با هم رابطه برقرار میکردیم.یهو با ناز ازش پرسیدم:مامان از اینکه من دخترتم چه احساسی داری؟
بلافاصله جواب داد:احساس شرمساری!!!!
مامانه من دارم؟؟؟نه جدا مامانه من دارم؟؟؟


***********
اگه میخواید آمار یه دخترو دربیارید کافیه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به یکی از دوستای دخترش بگید که فلانی دختر خوبیه تمام پته طرف رو میریزه رو آب که ثابت کنه نیست



****


یه راه خوب واسه دک کردن پسرا :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بهش بگید عاشقتم.خیلی دوست دارم بیا همین الان ازدواج کنیم
عرض چند ثانیه محل حادثه را ترک میکنن وتا آخر عمر برنمیگردن:))))))))))))



****


اغا ارواح خاک باغچتون این دهه هشتادیارو تو فرنداتون راه ندید من یدونه دارم این مکالمه بین ما
اون: سلام ساز میزنی
من:نه
اون:مامانت نمیزاره
من:عاره
......اون: اره رو اشتباه نوشتی
من: عه
اون:کلاس چندومی تو همه چیزو اشتباه مینویسی
با کله زدم تو دیوارتا شما اینارو لایک میکنید برم پانسمان کنم دوباره میام
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نصیحت یک معلم: 1-به تفکرات خودبنگرزیراکه واژه می شود# 2-به واژه هابنگرزیراکه عمل می شوند# 3-به اعمال خودبنگرزیراکه عادت می شود# 4-به عادت هابنگرزیراکه سرنوشت می شوند# 5-اعتقادبه قهرمانی قهرمان می سازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2430
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 328
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 862
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,773
  • بازدید ماه : 5,836
  • بازدید سال : 45,856
  • بازدید کلی : 2,344,608
  • کدهای اختصاصی