loading...
نـــابترینـــــــــــــــــها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پیرمرد و دخترک 1 2012 ashkhor
خیانت 0 1082 ashkhor
دنیا بدون خانم ها... 1 3202 magiccaf
زیباترین عروس+ عکس 5 5781 amin66
چندتاعکس زیباازسلنا+بیوگرافی 7 2919 neshat
Sony Xperia U 1 903 ghazaalhyunjoong
HTC One XL 1 903 ghazaalhyunjoong
Sony Xperia sola 1 864 mahtab
Samsung Galaxy S III 1 943 mahtab
yamaha-R1_2010 7 1201 admin
Sony Xperia ion 0 772 amirzahedi
حکایت ایراد پیرزن به مناره مسجد و تدبیر معمار 6 1885 admin
عچق مشترك من و عليرضا^_^ 10 2067 ghazaalhyunjoong
SNSD+عکس 17 2759 ghazaalhyunjoong
ترول+تصاویر کرمکی 15 3484 admin
4Minute+عکس 11 1980 admin
چند عكس از كيم بوم+بيوگرافي 7 3140 ghazaalhyunjoong
گوم جاندی+عکس 7 5839 ghazaalhyunjoong
والپيپر لي مين هوو 3 1206 ghazaalhyunjoong
گروه F4(پسران برتر ازگل) 2 3162 ghazaalhyunjoong
AlirezA بازدید : 217 چهارشنبه 1391/09/08 نظرات (0)

به گزارش اول نیوز،‌25 آبان ماه سال ۱۳۹۰ از طريق مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ وقوع يک فقره سرقت اماکن از داخل دفترخانه اي واقع در خيابان بريانک به کلانتري ۱۱۱ هفت چنار اعلام شد.

به گزارش اول نیوز،‌25 آبان ماه سال ۱۳۹۰ از طريق مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ وقوع يک فقره سرقت اماکن از داخل دفترخانه اي واقع در خيابان بريانک به کلانتري ۱۱۱ هفت چنار اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و در اظهارات اوليه شاکي مشخص شد که سارق يا سارقان اقدام به سرقت اسناد و مدارک دفترخانه از قبيل مهر فک رهن، اوراق ثبتي و... کرده اند.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «سرقت اماکن» و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه ۱۰ تهران ، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره يکم مبارزه با سرقت مسلحانه پليس آگاهي تهران بزرگ در ادامه رسيدگي به پرونده اي جداگانه در اين اداره، با شناسايي مخفيگاه متهمان تحت تعقيب خود در خيابان دامپزشکي، اقدام به دستگيري شش نفر کردند.

در بازرسي از مخفيگاه متهمان اسناد و مدارک متعلق به دفترخانه اي کشف شد که در بررسي هاي مقدماتي مشخص شد که اين اسناد متعلق به دفترخانه مي باشد که ۲۵ آبان ماه سال گذشته مورد سرقت قرار گرفته بود.

درخواست کارت بازرگاني با اسناد و مدارک مجعول

همزمان با کشف اسناد و مدارک دفترخانه و آغاز تحقيقات از متهمان در پايگاه هشتم پليس آگاهي، پرونده اي با شکايت اتاق بازرگاني و صنايع و معادن تهران از کلانتري ۱۰۵ سنايي به پايگاه هشتم پليس آگاهي اعلام شد مبني بر اينکه شخصي با ارائه اسناد و مدارک مهر شده توسط يکي از دفترخانه هاي رسمي شهر تهران قصد دريافت کارت بازرگاني داشته که در استعلام انجام شده از اين دفترخانه توسط اتاق بازرگاني مشخص مي شود که اسناد و مدارک ارائه شده از سوي فرد متقاضي کارت بازرگاني، همگي مجعول بوده و اين اسناد و مدارک بوسيله امهار سرقت شده از دفترخانه جعل شده اند.

آغاز دستگيري گروه جاعلان

کارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي با انجام تحقيقات از فرد متقاضي کارت بازرگاني اطلاع پيدا کردند که اين اسناد و مدارک توسط فردي به هويت «اميد . الف» ۲۲ ساله براي وي تهيه شده است.

با شناسايي محل فعاليت «اميد» در بلوار کشاورز، کارآگاهان پايگاه هشتم اقدام به دستگيري وي و دو نفر ديگر به اسامي شهرام (پدر اميد) و «ميثم . ب» ۲۷ ساله کردند.

با آغاز تحقيقات، اميد به کارآگاهان اعلام کرد که اسناد و مدارک ارائه شده به اتاق بازرگاني را «ميثم» تهيه و در اختيار او قرار داده است.

ميثم نيز با تأييد اظهارات اميد و در اعترافات خود به کارآگاهان اظهارداشت: يکي از دوستانم به هويت «ناصر» مدعي شده بود که با دفترخانه هاي متعددي در ارتباط است و به همين علت قادر به تهيه اسناد و مدارک به پائين ترين قيمت و در کمترين زمان از جمله کارت بازرگاني است و من نيز به واسطه همين ادعاي وي، با درخواست اميد براي تهيه کارت بازرگاني براي يکي از دوستانش ، دو فقره اسناد و مدارک مربوط به دفترخانه را از ناصر دريافت و به اميد تحويل دادم؛ اميد نيز مدارک را به اتاق بازرگاني برده و به عنوان وکيل متقاضي درخواست کارت بازرگاني براي يکي از دوستانش مي شود.

با شناسايي هويت «ناصر . ک» متولد ۱۳۲۸، کارآگاهان پايگاه هشتم بلافاصله اقدام به شناسايي وي به عنوان يکي از متهمان سابقه دار در زمينه جعل و کلاهبرداري کردند که پيش از اين نيز بارها به اتهام جعل اسناد و اوراق شناسايي و... دستگير و روانه زندان شده بود.

با شناسايي «ناصر . ک» به عنوان متهم اصلي پرونده ، کارآگاهان پايگاه هشتم با شناسايي مخفيگاه وي در خيابان ۱۷ شهريور اقدام به دستگيري وي کرده و در بازرسي از مخفيگاه متهم موفق به کشف مقادير زيادي اسناد و مدارک ملکي، مدارک شناسايي و هويتي متعلق به افراد غير از قبيل شناسنامه، کارت ملي، گذرنامه و... ، اسناد و مدارک ثبتي، انواع امهار متعلق به دفترخانه هاي مختلف و ادارات و همچنين بيش از ۱۴ ميليون تومان وجه نقد شدند.

در ادامه تحقيقات، کارآگاهان موفق به شناسايي دومين مخفيگاه «ناصر . ک» در اتاقکي کوچک در يک ساختمان چهار طبقه در منطقه پيچ شميران شدند که در بازرسي از اين محل اسناد و مدارک شناسايي زيادي کشف شد.

«ناصر» ضمن اعتراف به تهيه اسناد و مدارک مجعول ارائه شده به اتاق بازرگاني ، در خصوص امهار مجعول کشف شده از مخفيگاهش نيز به کارآگاهان اظهارداشت: کليه امهار مجعول ساخته شده را به سفارش «شهرام . الف» و پسرش (اميد) و همچنين «ميثم» تهيه مي کردم. آنها به علت ناامن بودن محل کارشان در بلوار کشاورز، به هيچ عنوان امهار را نزد خود و يا محل کارشان نگهداري نکرده و هر زمان که به اين امهار احتياج داشتند، با مراجعه به محل کار و يا سکونت من نسبت به استفاده از آنها و جعل اسناد و مدارک اقدام مي کردند.

در ادامه رسيدگي به اين پرونده و با بهره گيري از اقدامات پليسي و اطلاعات بدست آمده از متهم اصلي پرونده، کارآگاهان پايگاه هشتم پس از شناسايي افراد مرتبط با «ناصر . ک» در زمينه جعل اسناد و مدارک شده، روز ۲۷ آبان ماه سال جاري طي چند عمليات همزمان در مناطق شهرري، سعادت آباد، مجيديه، پانزده خرداد اقدام به دستگيري ساير همدستان وي کردند.

خريد و فروش اسناد و مدارک و امهار مجعول

در ادامه تحقيقات از متهمان بويژه متهم اصلي پرونده (ناصر . ک) کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که اعضاي اين گروه پس از تهيه و خريد اسناد و مدارک شناسايي ، هويتي ، اوراق ثبتي و... ، نسبت به جعل اين اسناد و مدارک اقدام و هر کدام از اين اسناد و مدارک را به چندين برابر قيمت خريد، به فروش مي رساندند.

به عنوان مثال مي توان به قيمت خريد انواع امهار ، اسناد و مدارک از سوي متهمان اشاره کرد:

امهار پرسي: ۱۰۰ هزار تومان – امهار ژلاتيني : ۳۰ هزار تومان

اسناد ملکي سفيد: ۵۰۰ الي ۷۵۰ هزار تومان

اسناد ملکي متعلق به افراد غير: ۲۰۰ الي ۲۵۰ هزار تومان

هر جلد شناسنامه متعلق به افراد غير: ۱۵ الي ۲۰ هزار تومان

کارت پايان خدمت: ۱۵۰ هزار تومان

گواهينامه: ۱۵۰ هزار تومان

کارت ملي مسروقه: ۵ هزار تومان

اوراق ثبتي: هر برگ به قيمت ۲۰ الي ۳۰ هزار تومان

قيمت گذرنامه: ۷۰ الي ۸۰ هزار تومان

تلاش براي خريد مواد مخدر با اسکناس هاي تقلبي

با کشف تجهيزات مورد استفاده در تهيه اسکناس و تراول چک هاي تقلبي از مخفيگاه يکي از متهمان، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که سه نفر از متهمان دستگير شده به اسامي «محسن . ح»، «زهرا . ج» و «محمد . ت» تلاش داشتند تا به پيشنهاد «محمد . ت» و در منزل «زهـرا» واقع در شهرري اقدام به تهيه اسکناس و تراول چک هاي تقلبي كنند تا با استفاده از آن اقدام به خريد مواد مخدر كنند که به علت عدم توافق «محمد» ـ به عنوان خريدار ـ با فروشندگان مواد مخدر موفق به خريد مواد نشده و به همين علت بيش از ۹ ميليون تومان اسکناس و تراول چک تقلبي را سوزانده و از ميان مي برند که در ادامه تحقيقات از اين سه متهم، کارآگاهان موفق به کشف يک قبضه اسلحه کمري نيز مي شوند.

سرهنگ عباسعلي محمديان رييس پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر، افزود: با توجه به اعترافات و اطلاعات بدست آمده از متهمان و احتمال ارتکاب جرايم مختلف و افزايش تعداد متهمان ، متهمان دستگير شده با قرارهاي قانوني مناسب در اختيار پايگاه هشتم پليس آگاهي قرار داشته و تحقيقات تکميلي جهت شناسايي ديگر جرايم ارتکابي و ساير متهمان احتمالي و يا افراد مرتبط با متهمان پرونده ، همچنان در دستور کار کارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نصیحت یک معلم: 1-به تفکرات خودبنگرزیراکه واژه می شود# 2-به واژه هابنگرزیراکه عمل می شوند# 3-به اعمال خودبنگرزیراکه عادت می شود# 4-به عادت هابنگرزیراکه سرنوشت می شوند# 5-اعتقادبه قهرمانی قهرمان می سازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2430
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 221
  • آی پی دیروز : 355
  • بازدید امروز : 1,339
  • باردید دیروز : 1,117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,339
  • بازدید ماه : 7,430
  • بازدید سال : 47,450
  • بازدید کلی : 2,346,202
  • کدهای اختصاصی