loading...
نـــابترینـــــــــــــــــها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پیرمرد و دخترک 1 2011 ashkhor
خیانت 0 1082 ashkhor
دنیا بدون خانم ها... 1 3201 magiccaf
زیباترین عروس+ عکس 5 5781 amin66
چندتاعکس زیباازسلنا+بیوگرافی 7 2919 neshat
Sony Xperia U 1 902 ghazaalhyunjoong
HTC One XL 1 903 ghazaalhyunjoong
Sony Xperia sola 1 863 mahtab
Samsung Galaxy S III 1 943 mahtab
yamaha-R1_2010 7 1200 admin
Sony Xperia ion 0 772 amirzahedi
حکایت ایراد پیرزن به مناره مسجد و تدبیر معمار 6 1885 admin
عچق مشترك من و عليرضا^_^ 10 2066 ghazaalhyunjoong
SNSD+عکس 17 2758 ghazaalhyunjoong
ترول+تصاویر کرمکی 15 3483 admin
4Minute+عکس 11 1980 admin
چند عكس از كيم بوم+بيوگرافي 7 3140 ghazaalhyunjoong
گوم جاندی+عکس 7 5839 ghazaalhyunjoong
والپيپر لي مين هوو 3 1205 ghazaalhyunjoong
گروه F4(پسران برتر ازگل) 2 3162 ghazaalhyunjoong
AlirezA بازدید : 153 جمعه 1391/09/10 نظرات (0)
به گزارش افکارنیوز به نقل از دنیای صنعت ، شنیده ها حاکی از این است که قیمت خودروهای پر تیراژ داخلی باز هم افزایش می یابد.

به گزارش افکارنیوز به نقل از دنیای صنعت ، شنیده ها حاکی از این است که قیمت خودروهای پر تیراژ داخلی باز هم افزایش می یابد.

به دنبال افزایش شدید قیمت مواد اولیه و ناتوانی دولت در تامین ارز مرجع و مبادلاتی برای واردات این مواد،۲ خودروساز مهم کشور موفق شده اند تا نظر مساعد سازمان حمایت را برای افزایش مجدد قیمت خودروهای پر تیراژ کسب نمایند.

استدلال برخی مدیران خودرویی بر این اصل استوار است که جبران تمامی افزایش قیمت مواد اولیه ،با بهینه سازی خطوط و مقیاس تولیدی ممکن نیست و ناگزیر باید بخشی از افزایش قیمت مواد اولیه با افزایش قیمت محصول جبران شود.

کارشناسان می گویند برای رسیدن به نقطه سربه سر و جلوگیری از تعطیلی خطوط تولید خودرو با ید دست کم ۳۰ درصد به قیمت خودرو افزوده شود،رقمی که خود خودروسازان نیز بر آن تاکید و اصرار دارند.

یکی از مدیران خودرویی کشور به خبرنگار دنیای صنعت گفت:افزایش قیمت مواد اولیه باعث شده تا تیراژ تولید کاهش یابد و ادامه این روند می تواند صنعت خودروسازی کشور را زمینگیر کند.

هرچند اختصاص ارز مبادله ای به خودروسازان در زمان مناسب می تواند شیب این افزایش قیمت را کاهش دهد،اما اینکه آیا تولید کننده می تواند تورم دست کم ۱۵۰ درصدی در بخش نهاده ها را با افزایش ۳۰ درصدی قیمت جبران نماید،موضوعی است که جواب ان را باید با سنجش تحرک خطوط تولید و جلوگیری از کاهش تیراژ تولید خودرو به نظاره نشست.

چند صباحی نمی گذرد که سازمان حمایت موافقت خود را با افزایش قیمت خودرو ها تا سقف حداکثر ۲۰ درصد اعلام کرد،این افزایش نه تنها نتواست در حد یک مسکنموقتی ظاهر شود،بلکه فرصتی رویایی و استثنایی را برای دلالان و حاشیه سازان بازار فراهم کرد تا اگر خودروساز ۱۵ درصد افزایش قیمت داده است او بتواند بیش از ۳۰ درصد سود ببرد،سودی که هیچ تلاشی برای کسب ان صرف نکرده اند!

آیا سازمان حمایت بنا دارد تا با موافقت با این افزایش مجدد، دست دلالان را تا حدودی از بازار خودرو کوتاه و کاری کند تا سهمی برابر و یا حتی کمتر از خودروسازان نصیب انها شود.

پیگیری های دنیای صنعت در این باره از مسوولان ادامه خواهد یافت و این سایت آمادگی دارد تا نظرات مسوولان خودرویی،مردم و مسوولان سازمان حمایت را در این خصوص بازتاب دهد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نصیحت یک معلم: 1-به تفکرات خودبنگرزیراکه واژه می شود# 2-به واژه هابنگرزیراکه عمل می شوند# 3-به اعمال خودبنگرزیراکه عادت می شود# 4-به عادت هابنگرزیراکه سرنوشت می شوند# 5-اعتقادبه قهرمانی قهرمان می سازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2430
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 344
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 960
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,871
  • بازدید ماه : 5,934
  • بازدید سال : 45,954
  • بازدید کلی : 2,344,706
  • کدهای اختصاصی