loading...
نـــابترینـــــــــــــــــها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پیرمرد و دخترک 1 2008 ashkhor
خیانت 0 1078 ashkhor
دنیا بدون خانم ها... 1 3199 magiccaf
زیباترین عروس+ عکس 5 5778 amin66
چندتاعکس زیباازسلنا+بیوگرافی 7 2917 neshat
Sony Xperia U 1 900 ghazaalhyunjoong
HTC One XL 1 900 ghazaalhyunjoong
Sony Xperia sola 1 858 mahtab
Samsung Galaxy S III 1 941 mahtab
yamaha-R1_2010 7 1198 admin
Sony Xperia ion 0 769 amirzahedi
حکایت ایراد پیرزن به مناره مسجد و تدبیر معمار 6 1882 admin
عچق مشترك من و عليرضا^_^ 10 2064 ghazaalhyunjoong
SNSD+عکس 17 2756 ghazaalhyunjoong
ترول+تصاویر کرمکی 15 3481 admin
4Minute+عکس 11 1977 admin
چند عكس از كيم بوم+بيوگرافي 7 3137 ghazaalhyunjoong
گوم جاندی+عکس 7 5836 ghazaalhyunjoong
والپيپر لي مين هوو 3 1203 ghazaalhyunjoong
گروه F4(پسران برتر ازگل) 2 3160 ghazaalhyunjoong
AlirezA بازدید : 194 دوشنبه 1391/11/09 نظرات (0)
اتوبوس دانش آموزان در پل دختر واژگون شد


اتوبوس دانش آموزان در پل دختر واژگون شد

موسوي - ۱۲ کشته و ۲۲ مجروح در ۴ حادثه رانندگي روز گذشته بار ديگر مشکلات و نقايص موجود در زمينه حمل و نقل جاده اي کشور را نمايان کرد.

 
اتوبوس دانش آموزان پل دختر

به گزارش ايرنا واژگوني اتوبوس حامل دانش آموزان اروميه در محور «پل دختر» که در استان لرستان اتفاق افتاد يک کشته و ۱۶ زخمي در پي داشت. سرهنگ يوسف حق دوست معاون تبليغات و اطلاع رساني سپاه شهداي آذربايجان غربي با بيان اين خبر افزود: اتوبوس حامل دانش آموزان اروميه اي که در قالب کاروان راهيان نور عازم مناطق عملياتي جنوب کشور بود در استان لرستان دچار سانحه شد. وي افزود: اين اتوبوس در محور «پل دختر» واژگون شد که يک نفر از دانش آموزان با پرت شدن از پنجره اتوبوس جان خود را از دست داد. وي با بيان اين که هنوز اطلاعات کافي درباره اين حادثه در دست نيست گفت: خبرهاي تکميلي اعلام خواهد شد. اما گزارش مهر درباره اين سانحه حاکي از آن است، اتوبوسي که در حال عزيمت از اروميه به اهواز بود به علت خستگي و خواب آلودگي راننده و بي توجهي به جلو ساعت ۶ صبح واژگون شد. بر اساس اين خبر سرهنگ محمدرضا مهماندار فرمانده پليس راه کشور بدون اين که اشاره اي به هدف و سن مسافران بنمايد گفت: در حادثه واژگوني اتوبوس در محور اسلام آباد به پل دختر يک مسافر جان خود را از دست داد و ۲۰ تن مجروح شدند. وي مي افزايد: در اين حادثه يک مسافر به علت پرت شدن به زير خودرو کشته و ۲۰ نفر نيز مجروح شدند که ۱۰ نفر آن ها در بيمارستان بستري و ۱۰ نفر نيز سرپايي درمان شدند.

فرمانده پليس راه کشور با اعلام اين که دفترچه رانندگي حمل و نقل عمومي مسافر اين راننده باطل شد گفت: دفترچه رانندگان مقصر در حوادث منجر به جرح و فوت طبق قانون باطل مي شود و اين افراد نمي توانند در سيستم حمل و نقل عمومي مسافر فعاليت کنند.

 
تصادف کشنده ها در خرم آباد

ساعت ۱۲ و ۱۰ دقيقه روز گذشته دو دستگاه کشنده در يک کيلومتري عوارضي آزادراه خرم آباد به هم برخورد کرد که راننده يکي از خودروها در کابين محبوس مي شود. بر اساس گزارش ايسنا سرهنگ شرافتي رئيس پليس راه لرستان مي افزايد: مردم و واحدهاي امدادي به کمک راننده به دام افتاده مي شتابند که در اين هنگام يک دستگاه کشنده ديگر به علت نقص فني در ترمز با گروه هايي که به کمک سانحه ديده تصادف شتافته بودند برخورد مي کند که در پي اين تصادف ۵ تن کشته و ۵ نفر مجروح مي شوند.

 
تصادف ولوو با سمند در يزد

سانحه تصادف ديگري که ديروز رخ داد، برخورد ولوو با سمند در محور يزد - طبس بود که ۵ کشته بر جا گذاشت. به گزارش واحد مرکزي خبر سروان عمادي مسئول بازرسي پليس راه استان يزد با بيان اين خبر گفت: اين حادثه که صبح روز گذشته در کيلومتر ۴۰ محور يزد - طبس روي داد، ۵ تن از سرنشينان سمند در دم جان باختند. وي علت بروز اين حادثه را انحراف به چپ کاميون اعلام کرد.

 
برخورد نيسان با ۲ عابر در لاهيجان

سرهنگ مهيار رستگار سرپرست پليس راه گيلان گفت: بي احتياطي راننده وانت نيسان و برخورد با ۲ عابر يک کشته و يک مجروح بر جا گذاشت. بر اساس گزارش ايسنا، شنبه شب يک دستگاه وانت نيسان که در محور روستاي امام ده پايين شهرستان لاهيجان در حال حرکت بود به علت رعايت نکردن سرعت مطمئنه و کم توجهي در جاده روستايي که فاقد روشنايي بود با ۲ عابر برخورد کرد. بر اساس اين خبر عابر ۳۸ ساله در دم فوت کرد و عابر ۴۵ ساله راهي بيمارستان شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نصیحت یک معلم: 1-به تفکرات خودبنگرزیراکه واژه می شود# 2-به واژه هابنگرزیراکه عمل می شوند# 3-به اعمال خودبنگرزیراکه عادت می شود# 4-به عادت هابنگرزیراکه سرنوشت می شوند# 5-اعتقادبه قهرمانی قهرمان می سازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2430
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 612
  • بازدید ماه : 2,603
  • بازدید سال : 42,623
  • بازدید کلی : 2,341,375
  • کدهای اختصاصی